Datum dostave blaga, vračila blaga, reklamacije

Spoštovane stranke!

Tukaj najdete informacije o pošiljanju pošiljk, vračilu pošiljk in reklamacijah. Po potrebi nas kontaktirajte po elektronski pošti na info@umetnocvetje.si.

Hvala!

Podatki o dostavi naročila

  • Vse blago pošiljamo iz našega skladišča na Slovaškem. Blago, ki je na zalogi, bo na vaš naslov dostavljeno v približno 5 delovnih dneh od potrditve naročila! Naročila običajno odpošljemo naslednji delovni dan po potrditvi naročila.

  • Če ste se odločili za spletno plačilo preko plačilnega prehoda PayU, blago običajno odpošljemo naslednji delovni dan po potrditvi plačila s strani plačilnega prehoda PayU. Rok dostave je cca 5 delovnih dni.

  • Če ste se odločili za plačilo z bančnim nakazilom, blago običajno odpošljemo naslednji delovni dan po pripisu plačila na naš račun. Rok dostave je cca 5 delovnih dni.

  • Podatke s številko pošiljke in kontaktom kurirske službe boste prejeli po elektronski pošti med obdelavo naročila.

  • Datum dostave se lahko spremeni zaradi zasedenosti kurirskih podjetij, na primer v božičnem času.

  • Informacije o vračilu izdelkov v roku 14 dni od prevzema pošiljke

Vse izdelke lahko brez navedbe razloga vrnete v roku 14 dni od dneva dostave.

  • Povratni naslov je:

  • Diane Fleurs s.r.o.
  • Male Chyndice 79
  • Male Chyndice
  • 951 54
  • Slovaška republika
  • Telefon: +421 910 654 144
  • Elektronski naslov: info@umetnocvetje.si

  • Denar za naročila običajno pošljemo v 3 delovnih dneh po prejemu vrnjene pošiljke na vaš bančni račun (vnesite številko računa v obliki IBAN) ali nazaj na vašo kreditno/debetno kartico prek plačilnega prehoda PayU. Ko bo plačilo poslano, boste obveščeni po e-pošti. Sredstva bodo knjižena na vaš račun ali plačilno kartico v približno 3 delovnih dneh po vaši banki.

  • Obrazca za vračilo vam ni treba izpolniti, le obvestite nas po e-pošti.

  • Če je potrebno, nas kadarkoli kontaktirajte po elektronski pošti na info@umetnocvetje.si in z veseljem vam bomo pomagali pri vsem.

Pritožba

  • V primeru reklamacije izdelka nas obvestite po e-pošti, navedite številko naročila, kodo reklamiranega izdelka in razlog reklamacije. V primeru poškodbe nam pošljite fotografijo poškodovanega artikla. Elektronski naslov za obravnavanje reklamacij je info@umetnocvetje.si. Vašo reklamacijo bomo začeli reševati brez odlašanja, običajno takoj po prejemu elektronske pošte ali naslednji delovni dan. Rok za rešitev reklamacije je 30 dni od vložitve reklamacije, običajno pa vse reklamacije rešimo v 5 delovnih dneh od začetka reklamacijskega postopka.

  • Pritožbenega obrazca vam ni treba izpolniti, le pošljite nam e-pošto na info@umetnocvetje.si ali pokličite na +421 910 654 144 (na tej telefonski številki lahko uporabite tudi WhatsApp ali Viber) in z veseljem vam bomo pomagali vam bomo pomagali.

  • Običajno pošljemo denar za dokončane zahtevke v 3 delovnih dneh po zaključku postopka zahtevka na vaš bančni račun (navedite številko računa v obliki IBAN) ali nazaj na vašo kreditno/debetno kartico prek plačilnega prehoda PayU. Ko bo plačilo poslano, boste obveščeni po e-pošti. Sredstva bodo knjižena na vaš račun ali plačilno kartico v približno 3 delovnih dneh po vaši banki.

Hvala, ker nakupujete pri nas!